سلامي دوباره
اینجا ساعت به وقت بی هوشیه!!!!
سه شنبه 7 خرداد 1398برچسب:, :: 9:34 :: نويسنده : علي محمدي

سلام همكلاسي، خوبي؟ امتحانات چطور بود؟ چقد سختي كشيدي؟چقدر دوست داشتي كه امتحانا هرچي زودتر تموم شه؟به نظرت نسبت به ترم قبل بهتر ميشه رتبت يا بد تر؟

اينا رو گفتم كه يه مقدمه اي باشه واسه اينكه  بگم خوش اومدي به وبلاگ وبلاگ خودت وبلاگي كه اگه تو آره خودت كمك كني دوباره برميگرده به اون روزايي كه وبلاگه خودت روزي 500تا بازديد داشت.

فقط يه خواهش دارم فعلن توش جنجال به پا نكن تا يه كم پا بگيره يه كم خودشو نشونت بده دستشو بگير مطمئنم يه روز خوب مياد كه دوباره همه باهم خوب ميشيم حتي با وبلاگ حتي با من.آره درست شنيدي حتي بامن.

آيندت قشنگ همكلاسي.



نظرات شما عزیزان:

زنبور
ساعت19:35---2 ارديبهشت 1392
آقای محمدی آخه این حرف بود؟(مادربزرگ)حقتونه واقعا که!

زهرا الف
ساعت18:29---2 ارديبهشت 1392
واااااااای یعنی واقعا این جوری بهش گفتین ؟تو رو خدا ؟جدن اون اول واستون خیلی ناراحت شدم میخواستم بگم باهاش صحبت کنین شاید فرجی بشه اما الان با این وضی که پیش اومده به نظرم از شعاع یک کیلومتریشم رد نشین...

راهزن و بی علاقه
ساعت18:03---2 ارديبهشت 1392
اق ممدی والا وقتی دیدم جلوش خمو راست میشی خودتو براش لوس میکنی حالم ازت بهم خورد اخه بابات خوب ننه ت خوب کاکا کاوت خوب چرا خودشیرینی میکنی اخه .وقتی هم گفت نیاها دلم برات سوخت ولی یکم حقته تا تو باشی ....
به قول یکی از نادوستان: دسته گلت درد نکنه.


tnt
ساعت17:59---2 ارديبهشت 1392
حقت که نبود ولی آدم باید اول جنبه طرفشو بسنجه بعدمزه پرونی کنه استاد به این بی جنبه ای....سر کلاسش مزه پروندن مجازاتش این میشه دیگه..........

ولی حالا بعد یه جلسه دوباره بیا،تو که خودشیرین قهاری هستی دو بار جلوش خم و راست شو حله.......
عاقا من در اومدم بهش گفتم میدونی من کیم؟ با تعجب پرسید مگه کی هستی شما؟ گفتمش من نوکر پدرتم بذار بیام سرکلاس از خنده داشت سرامیکای دانشکده رو گاز میزدا بعد که خوب شده یه نگاه عاقل اندر سفیه بهم انداخته با صلابت تمام میگه: نه.نه آقای محمدی شما به من متلک انداختی. منم نامردی نکردم بهش گفتم خو استاد شما تو آینه خودتونو دیدین مادربزرگ و پای یکی از بچه ها هم قرض گرفتمو دبرو که رفتیم دیدیییییییییییییییییییینگ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 620
بازدید کل : 10774
تعداد مطالب : 332
تعداد نظرات : 1009
تعداد آنلاین : 1


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 620
بازدید کل : 10774
تعداد مطالب : 332
تعداد نظرات : 1009
تعداد آنلاین : 1